Allt möjligt

Jag lovar att skriva oftare!
Europe, Volbeat och Necronaut är de senast sedda konserterna. Joey och grabbarna var ok! Möjligen lite låg sång. Volbeat! Mcket bättre show än väntat. Nya plattan är mycket bra. Fallen och Thanks är rena poppunken. Den senare lite åt Dropkick Murphys-hållet. I lördags release för Necronaut. Jag har egentligen inte så många referenser bakåt till denna stil som rubriceras som old school death metal. De körde fem låtar på 44:an. Lät bra. Skivan är varierad mycket pga av olika sångare. Jag gillar de flesta låtarna men kanske ändå de med ren sång är bäst. Å andra sidan är det många låtar med riktigt ös och där den mera skrovliga sången passar bra.
Necronaut är ett soloprojekt av Fred Estby.

Min artikel om andraspråksinlärning inom skolbarnomsorg har nu publicerats på Skolporten.com. Kul!
http://www.skolporten.com/art.aspx?id=a0A20000007OY5L&typ

Julia har fyllt 18 år och Jens 15 år. Den sistnämnde har lagt av med handboll och lägger krutet på fotboll.

Mitt favoritband Styx är ute på turnè med de klassiska albumen Grand Illusion och Pieces of Eight. Låter kanon.

http://www.youtube.com/watch?v=Nf-S7H9bZo4&sns=em

Kommentarer
Postat av: jonas johansson

Mycket intressant artikel Ulf. Jag tycker du borde hålla ett litet föredrag på skolan om detta. syns.

2010-11-04 @ 13:48:12
URL: http://jj-juventus.blogspot.com
Postat av: Ulf

Tack så mycket!

2010-11-08 @ 12:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0