2010-bäst någonsin?

Kolla på denna sammanställning:

1. Januari. Överraskningsresa till Lanzarote för att fira mina 50 år. Bra jobb av L.
2. Juni. Sweden Rock med John. Trippelavslutningen med Saga, BoT och Wasp var fantastisk.
3. Juli. Ljugarn, Gotland. Semester. Första veckan var jag och L. själva. Härligt
4. Juli. Ljugarn, Gotland. Semester. Dagen före bröllopet. Magisk kväll med barn och gäster.
5. Juli. Ljugarn, Gotland. Semester. Bröllop i en bod vid hamnen. Ljuvlig middag. Perfekt.
6. Augusti. Farsta Gård. Fest med vänner och band. Mycket lyckat.
7. Oktober. Min utvecklingsartikel antagen och publicerad.
8. December. Arenan. Avantasia. Mycket bra konsert.
9. December. Biljetter och hotell till nästa års Sweden Rock ordnat. Styx och Jason kommer.
10. December. L. bjuder på kortresa till Visby. Rum med bastu.


Plattor:

1. Alkaline Trio
2. Avantasia
3. Volbeat
4. Imperial state electric



http://www.youtube.com/watch?v=4S44V5hvnog

Kommentarer
Postat av: jonas johansson

Ja du verkar ha haft ett toppen år och jag tror det bara blir bättre och bättre. Ha ett Gott Nytt År Uffe.

2010-12-31 @ 21:58:00
URL: http://jj-juventus.blogspot.com
Postat av: Roger

Ser fantastiskt ut när du radar upp det. Hoppas på ett lika bra 2011 om det är möjligt

2011-01-01 @ 23:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0