Musik och träning

Har ju avslutat min karriär som tränare men ska om ett par veckor hålla i en kurs för nya tränare. I vår lätt omoderna klubbokal blir det till att ladda upp med blädderblock och stenciler. På ett styrelsemöte nyligen snackade vi om att tjacka en projektor för att göra det lite attraktivare att besöka lokalen även när inte träning står på programmet. En tränarkurs via power-point är snart möjlig?

Kör nu Blackfoot i bilen. Grym sydstatsrock. Har inte lärt mig låtarna än men känner såklart igen Uriahs "Easy living" och Frees, tror jag, Wishing Well.

Den egna träningen rullar på. I alla fall styrketräningen. Svårt att komma upp på forna nivåer. Sonen Jens, 14 år, rehabbar sitt knä och är med mig alltsomoftast nuförtiden. Jag gör femmor på 90 i bänk men har som sagt svårt att komma vidare. Perset i chins är 15.

Har lite taskigt med pengar just nu men är sugen på ett gammalt tyskt band som heter Epitaph. Tror inte att de hypade Local Natives och girls håller måttet i längden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0