Förberedelser 1

Har fått några svar på mailen från presumtiva deltagare. Pytte pratar om mystik och Mats om fotboll. Kul idè. Men så spektakulärt  kommer det inte att bli. Hemligheten med middagarna var ju att vi inte gjorde något. I många fall var kvällen slut efter ett par timmar för några av medlemmarna.
Blir allt mer orolig för att inte komma ihåg år, plats, värd i en korrekt ordning. Hittade ett protokoll, det enda som någonsin har funnits, författat av K.W. I protokollet står det om beslutet att tillåta kvinnor, eller med K:s vokabulär, fruntimmer att deltaga i Congressens möten. Han menar också att det är först här 1995 som Congressen får sitt nuvarande namn. Det tidigare namnet var "Julmiddagen".

Musikvalet är viktigt. Jag saknar CD:s med t.ex Genesis och Pink Floyd. Jag har dessa på DVD men de är sedan 2,5 år utlokaliserade till Per. Kanske kommer han med dom. Jag har tjocktv, även det en återgång till den gamla tiden.

Hittade Congressens egna samlingsvolymer där både Genesis, Supertramp och Neil Young är representerade. Jag tror musiken kommer att funka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0